Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jak zorganizować udane spotkanie biznesowe?
Wszelkie imprezy firmowe – czy to w formie typowego spotkania biznesowego kilku pracowników, czy wieloosobowego spotkania pracowniczego, wymagają od organizatora poświęcenia czasu i sporej uwagi, a także doskonałych zdolności organizacyjnych. O czym warto pamiętać podczas organizacji spotkania biznesowego? Na co zwrócić szczególną uwagę? Na te i inne pytania odpowiemy w artykule. Zapraszamy do lektury!
Wybór lokalizacji to podstawa!
Jednym z najważniejszych aspektów, który należy wziąć pod uwagę podczas organizacji spotkania biznesowego czy imprezy pracowniczej, jest lokalizacja. Bardzo często na spotkanie biznesowe, konferencję czy sympozjum, goście zjeżdżają z różnych stron Polski. Dlatego też tak istotne jest, by spotkanie odbywało się w możliwie najdogodniejszej lokalizacji. Nie jest tajemnicą, że do najbardziej atrakcyjnych lokalizacji spotkań biznesowych, należą centra dużych miast.
Przeczytaj również: Jak wybrać odpowiednią salę bankietową na imprezę firmową?
Spotkanie biznesowe, a wielkość lokalu – o czym warto pamiętać?
Poszukując miejsca na organizację imprezy firmowej, warto zwrócić uwagę także na jego wielkość. Ważne jest, by lokal bez trudu pomieścił wszystkich gości, biorących udział w spotkaniu, zapewniając im przestrzeń i niczym nieskrępowaną swobodę.
Godnym polecenia miejscem na organizację imprez firmowych, jest grecka Restauracja Zorba w Gdańsku, obsługująca zarówno duże eventy, jak i kameralne spotkania pracowników. Restauracja dysponuje przestrzenną salą, która pomieści do 200 osób, a także koktajl barem, znajdującym się na 10 piętrze (Zorba Rooftop), mogącym pomieścić 60-80 osób. Wspomniany Zorba Rooftop to wyjątkowa strefa chilloutowa, z której rozpościerają się zapierające dech w piersiach widoki. To miejsce idealne na spotkanie w gronie współpracowników i wspólne delektowanie się tradycyjnymi greckimi drinkami.
Przeczytaj również: 5 zalet organizacji imprez firmowych w górach
Nie zapomnij o małym co-nieco!
Podczas organizacji spotkania biznesowego nie bez znaczenia jest także zapewnienie gościom wyżywienia. Jeśli pragniesz ugościć przybyłych na spotkanie współpracowników czymś więcej, niż tradycyjnym polskim obiadem, z kawą i ciastem na deser, wybierz Zorbę! Śródziemnomorski klimat, pyszne greckie jedzenie, wyśmienite alkohole, muzyka na żywo – wszystko to znajdziesz w Restauracji Zorba w samym sercu Gdańska!
Wybierając restaurację w centrum Gdańska, będziesz mógł uraczyć swoich gości aromatycznymi, tradycyjnymi, greckimi daniami z grilla opalanego węglem drzewnym, owocami morza, a także wyśmienitymi kolorowymi sałatkami w greckim stylu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana