Artykuł sponsorowany

Kilka elementów udanego spotkania firmowego

Kilka elementów udanego spotkania firmowego

Efektywne spotkania to jeden ze sposobów na dyskusję i rozwiązywanie problemów nie tylko w firmie, ale w każdej organizacji. Czy to szef, czy pracownicy, każdy może wnieść swój wkład w rozwój przedsiębiorstwa. Chociaż spotkania są niezbędnymi narzędziami zwiększającymi produktywność, niektóre z nich po prostu nie działają i kończą się marnowaniem czasu i energii wszystkich. Jak zorganizować zatem efektywne spotkanie firmowe?

Po pierwsze – odpowiednie miejsce

Kiedy planujesz spotkanie biznesowe, lokalizacja jest jedną z pierwszych rzeczy, o których musisz zdecydować. Chociaż możesz ulec pokusie skorzystania z budynku firmy, lepiej poszukać strony trzeciej – neutralnej na miejsce spotkań biznesowych, zwłaszcza jeśli spodziewasz się gości z innego przedsiębiorstwa. W ramach branży hotelarskiej hotele kładą duży nacisk na obsługę klienta biznesowego. W Hotelu Platan możesz oczekiwać przyjaznych i pomocnych osób, od właścicieli, poprzez pracowników recepcji, aż po pokojówki. Najważniejsze udogodnienia, z których mogą skorzystać firmy to:

Przeczytaj również: Jak zorganizować udane spotkanie biznesowe?

  • dostęp do sali konferencyjnej,

  • sprzętu,

  • mebli,

  • zaplecza technicznego.

Ponadto niektóre lokale mają łącznika, który może pomóc w planowaniu spotkania z podwładnymi czy kontrahentami. Często dysponują też zespołem, który może pomóc koordynować konfigurację, catering i inne aspekty spotkania

Catering na miejscu

Wiele hoteli ma własne restauracje, a nawet te, które nie mają na miejscu jadłodajni, dysponują kuchnią, w której można zamówić obsługę cateringową. Jest to ogromne udogodnienie, zwłaszcza jeśli impreza trwa kilka dni. Zaproszeni goście mogą korzystać do woli ze specjałów wybranego ośrodka i nie muszą szukać oddzielnej restauracji, aby zaspokoić głód czy pragnienie. Możliwość polegania na hotelu w zakresie cateringu oznacza, że ​​masz jeden punkt kontaktowy. Kłopot z koordynacją z zewnętrznym dostawcą żywności zostaje zatem wyeliminowany. Hotel organizujący konferencje może również przygotować specjalne pakiety lub menu na tę okazję. Ponadto jedzenie na miejscu może spodobać się gościom, zwłaszcza jeśli są spoza miasta i nie znają okolicy. Oznacza to mniej podróży i czasu spędzonego na szukaniu czegoś do jedzenia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.